OLDSCHOOL SCHOOL!!

Jag satt nyss och skrev ett inlägg om hur irriterad jag blev över bråkstakar i skolan.. Men sen tänkte jag; "Va fan, det här skulle inte jag vilja läsa" Därför gör jag ett nytt. Jag kan pulicera det andra om ni vill men tror inte ni vill det.

Många tycker nog jag är en riktigt bitterfi**a och moralkärring i skolan. Troligtvis sant man jag är ju sjukt rolig också. Jag vet minst en person som tycker det iallafall - JAG! Förut tyckte jag det bara att det var irriterande med folk som inte satt som ljus i klassrummet utan bara störde. Haha, nej så länge det sker med respekt så är det fan kul. Vi har nog ganska kul i skolan även fast vi är jävligt dryga.

- Idag verkade det som att det var oldschool tema på busen. Vi utmanade får alldeles egna älg (smeknamn för dom är lite bakom flötet) att baka en baksnus och ha den i käften. Fast inte med snus utan med pennvässarflis/spån! Från mig skulle han få en kaffe och av en annan skulle han få en cola till maten!
UTMANING FÖR VÄRDELÖSA BELÖNINGAR = OLDSCHOOL
Utvärdering: Hahaha... Och HAHAHA!!! Det är som att utmaningar blir mycket roligare när utmanaren inte får så mycket ut av det. Det där spånet var ju inte direkt kompakt. Det smulade och han såg så stolt och äcklad ut på samma gång! Haha. Han hade den i lite mer än 5 sekunder som var villkoret för betalningen och när han spottade/blåste ut flisorna ur käften sa han stolt "Jaha, då var man 13kronor rikare" Samtidigt som det flög kvarvarande flisor ur käften!

- Det är alltid kul att ha papperskrig. Eller ja, inte för alla. Inte för våran lärare. Det roliga var nog ändå att det började ganska lugnt eller iallfall ganska oskyldigt. MEN När läraren gick ut så startade rena rama inbördeskriget där inne. Man hörde folk riva papper från blocken som explosioner och papper som landade på bord,stolar och golv. Jag lovar att det säkert gick åt ett halvt om inte mer block.  Men det roligaste är när läraren kommer in i klassrummet igen och alla har hunnit sätta sig på sina stolar och ser oskyldiga ut och det ligger pappersbollar på hela golvet.
PAPPERSKRIG NÄR LÄRAREN TITTAR BORT OCH INGEN VILL TA PÅ SIG ANSVARET = OLSDSCHOOL!
Utvärdering: Det roligaste är ju att man enkelt kan se vem som kastat och vem som ska få skulden för man kan inte hålla sig för skratt. Och det roliga är inte papperskriget utan att alla verkligen försöker låtsas om ingenting. "Vadå, ligger det papper på golvet. vart då? jaha där, trodde de alltid har legat där" Som små busungar. Så mycket fullifan som mormor skulle säga. Jag älskar folk som tror att dom kan komma undan genom att bara förneka det fast alla bevis pekar mot en. Jag blir fachinerad. HAHAHA!!! Som om dom inte fattar att dom kommer få skulden. Men det gör dom ju, men dom försöker ändå! Fantastiskt. Läraren blir mer och mer frustrerad för alla fnissar men ingen tar på sig skulden. SITUATIONEN! - Den är kul inte kriget!!

Ha de. Lina


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej, skulle verkligen behöva lite hjälp från dig. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram

2012-05-30 @ 08:41:18
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0