Nu har jag äntligen fått en egen dator!

Jag lyckades till slut övertala Jonas att fixa min dator! och det har han äntligen gjort, tusen tack älsk!

Det ör mycket i skolan nu och långa dagar på praktiken. Idag vaknade med världens migrän så stannade hemma. Kan ju skvallra lite att jag har någonting skoj på gång med bloggen tack vara Daniel, han ska hjälpa mig att dona upp lite och så. Har jag för mig att vi kom överens om.. Jaja..

Jag hade en lång dag i fredags och Jonas gick hemma och väntade så snällt på mig. Han hade tydligen också fått nog av att hans sluskiga flickväns rum var så sluskigt och städat det. Och Knut som är så himla rädd för dammsugaren hade setat gömd under sängen och säkert skakat av skräck hela dagen.
Iallafall på kvällen när jag kom hem skulle det bära av hemmåt. Jag hade två busfrön med mig också som liftade. Efter att vi letat länge efter knut hittade vi honom och tryckte in honom i buren... Stackarn.

När vi hade åkt i en halvtimme drygt och dom två busfröna hade lagt undan sina godispåsar efter lång övertalning om att man kan faktiskt kräkas om man maler i sig för mycket. Dom hade somnat och jag och jonas räknade med en lugn och skön resa. Det hade varit tyst i några minuter när det började lukta.. riktigt illa. Det visade sig att Knut inte kunnat hålla sig och lagt en kabel.. I BUREN! Min knut har aldrig gjort varken nummer ett eller nummer två i buren.

Där stod jag och jonas på en liten parkeringsficka och försökte hålla inne våra kvälvningar när vi torkade katt och bur.

Från och med nu ska jag alltid ha våtservetter i bilen.. För jag hade bara några servetter från mc donalds.

Det blev en lång natt med kattbad den kvällen. Men Knut mår bra och jag med!

Men som sagt, våt servetter, för att tvätta händerna med cola funkade inge bra.

Kommentarer
Postat av: Helene Victoria<3

Hei:) Jeg har gitt deg en 5'er på bikinien din og håpte du kunne gi meg en 5'er tilbake? :)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OKg0HlHs2RpSSHUpsuijAKRf#bikiniGallery



Jeg hadde satt veldig pris på det :)

2010-03-31 @ 00:00:20
URL: http://helenelicious.blogg.no
Postat av: Linn

Hahaha, jag kan bara se "bajsbilden" framför mig med er två... Stackars lille Knut.:)

2010-04-01 @ 08:27:31
Postat av: Anonym

Eftersom du frågar så visst :)

2010-04-08 @ 20:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0