Hatkärlek

Igår satt jag och tittade på tv. Anna Anka söker assistent! Det handlade om att hennes undersåtar skulle leta sponsorer till henne. Men kvack anka skryter ju hela tider genom hela programmet "vad ska jag med de till, jag som är fattig, haha! Jag som inte snart ska få alla Paul ankas pengar i en skilsmässa!" Om hon är så jävla rik, varför behöva sponsorer.

Vänta lite vi backar några steg, eller iallafall några mil öster ut från USA! - Sverige. I Sverige är det har en ny sorts parasitsvamp upptäckts. Dom plockar upp lite här och var och dom skriker efter uppmärksamhet, Jag pratar så klart om provoserande uppmärksamus fjortisus bloggus. i Folkmun även kallat fjortisbloggare. När dom här fjortisbloggarna började bli kände så antingen hatade man dom eller så älskade man dom. Nu för tiden tror jag att det förstnämnda är övervägande. I början där så brydde jag mig inte om dom så mycket. Men nu har detta börjat klassas som underhållning och ja nog fan håller det måttet alltid. Inte nog med deras kreativa namn låter som hundnamn så har deras otroliga interlektuell fångat mig totalt. dom pratar om hur dom ska be nån köpa ut och hur dom kommer in på krogen utan att ha åldern inne... HAde jag velat fortsätta i dom takterna hade jag nog fan knipit.

Tålamod, jag ska snart knyta ihop säcken. Alla frågar sig "hur kan det finnas folk som är så pantade?"
Alla vet vem Kissie är va?
- Ja men de är ju hon som är så jävla blåst och skaffar sillisar och retucherar alla sina bilder.
-Jag säger att jag tror att Kissie är den smartaste människan som gjort sig känd i sverige.  Hon är så jävla provocerande. För det första vet hon vad som retar folk, att ljuga. Ja men då ljuger hon, folk hatar henne och dom vill bara hitta mer anledningar att hata henne. Dom besöker henne blogg och hon tjänar pengar, folk vill bara ha mer och mer av hennes dubbelmoral. Och hon vet det. Hon vet att folk blir förbannade när hon säger att hon blir äcklad av folk som handlar på Gina, och sen blir som ännu mer förbannade när dom ser att hon handlar på gina. Hon retucherar sina bilder dåligt så folk ska se det och sen säger hon att hon aldrig skulle göra om en bild och lägga upp. Hon kan göra vad hon vill och skylla på sitt alterego Kissie. Men precis som för hitler så kommer det bli hennes fall, hon kommer tillslut inte känna gränser mellan alexandra och kissie, men hon kommer bli rikare och rikare. PRECIS SOM ANNA ANKA! Anna anka provcerar och blir hatad och vi kan inte få nog av henne. Dubbelmoral. Alla hatar dubbelmoral, det är dubbelmoralen man ska ta till om man vill bli känd, att vika ut sig är så 90-tal.

fortsättning följer...

Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0