GodKväll


Jag satte mig nyligen i sängen med datorn framför mig. Höll på att byta om så hade bara bh på överkroppen när jag tog en paus och kikade på dumburken. När jag tittar ut genom fönstret som är framför mig sen jag någon i lägenhet mitt emot. Och när jag tittar dit så går personen lite längre bort och ställer så så det är en gardin i vägen. Jag vet inte riktigt hur han tänkte men om en gardin är så pass genomskinlig så att han ser mig egenom den så borde den vara så pass genomskinlig att JAG OCKSÅ kan se egenom den. Så jag ser ju honom. Jag sitter länge och glor för jag är inte riktigt säker på att han glor på mig. Jag sitter och borstar håret ett tag och efter ett tag känner jag bara för att kolla läget. Så jag börjar vinka med hårborsta mot honom. Hejjar liksom. Och på typ två röda så dyker denna individ ner på golvet. Bara försvinner liksom.

Jävla UFO!

Jaja, nog om spinoer. Jag funderar allvarligt på att gå in i väggen. Det skulle ju vara en lösning på problemet. Eller så kan jag ju bara dra ut tummen lite längre ur röven och få nånting gjort! Jag är som homer simpson. Totalt jävla superlat. Jag är så trött och lat på morgonen att jag vill ha en högra säng så jag slipper använda så många muskler för att sätta mig upp p morgonen. Nu när den är typ två dm från marken måste man liksom hasa sig upp och vända och vrida. Någon morgon ska jag bara rulla ur sängen och se om det är bättre. Men då blir jag väl så jävla vrång så jag ligger kvar där som en platt rutten fisk hela dagen! Åhh - jag vill vara en platt rutten fisk.

Ha det gott. God natt

Kommentarer
Postat av: Jens..

saknar dej.. du får gärna maila mej när du vill...

2010-08-29 @ 20:00:39
Postat av: Jens

Får fortfarande gärna maila mej..:)

2010-10-01 @ 10:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0