FÄBOJÄNTAN

I helgen var det kalas. Var lite smårund under klackarna när jag kom hem. Jag vill nog lova att Jonas såg något förvånad ut när jag sparka ur han ur sängen halvtre och hotade han att han skulle ladda hem Fäbojäntan för det var så länge sen jag såg den. Det är en kultfilm men håret på rätta stället så att säga. Jonas trodde nog att jag skämtade men han märkte snart att jag var väldigt allvarlig. JAG SKULLE SE FÄBOJÄNTAN innan jag somnade. Jonas, ladda hem filmen men det skulle ta lång tid. Jag snarkade. Blev ingen Fäbojäntan för mig... Tur var väl de, vad skulle jag säga sen när dom runda klackarna åkte av? vet inte riktigt om jag pallat.

Sitter och har bästa svenskalektionen någonsin. Jag ska jämföra Magnus Betner och Jonathan Swift. Skitkul sitter och lyssnar på Betner nu. HAHA.

Jag har en liten Kupp på gång. Det var en kille som satt här bredvid mig, Jag såg på aftonbladet att det var någon som hade cancer som fick lov att köa till vård. Då sa han att hon var lams och att han borde få förtur för att han var förkyld. Jag blir lite förbannad när folk skämtar om lite allvarliga saker på en hånfullt sätt, så jag ska börja säg< saker i stil med, "Det där du sa nu sårade mig, min bror dog i cancer eller liknande"

vad tycker ni om de?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt på dom bara go girl =)

2009-10-20 @ 19:08:03
Postat av: Lina Nilsson

Ja, nu kör jag! ska bara ta mig i kragen

2009-10-21 @ 11:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0