SKJUT MIG ELLER SKJUT DOM!

Jag tror att precis som jag så stör sig alla på dom här parasitbloggarna. Pissie, dissie och fiskie, cissie och vad dom nu heter. Det här är serisöt, jag trodde verkligen inte att det fanns så blåsta personer. Lyssna här nu, För dom tror verkligen dom är omtyckta... *låter det sjunka in* DOM TROR ATT DOM ÄR OMTYCKTA! dom tror på fullaste allvar att folk bara läser deras bloggar för att dom gillar dom, men det är ju för att skratta åt dom. Det är underhållning och jag borde inte bry mig egengtlien, Men som ni vet tål jag inte själgodhet. Detta är toppen på självgodhet. Jag säger inte att ALLA verkligen alla hatar dom, det finns nog några UFON som är precis likadana och jag är bara glad att idioterna inte sprider ut sig utan håller sig på samma ställe så man slipper vara rädd när man går ut... Just ja, internet, Dessa ufon kan finns i min omkrets dom går på frifot... Jag är rädd..

Nu överdriver jag lite, men jag vet att väldigt många störs sig betydligt mer än vad jag gör, jag tycker ju ilska och irritation kan vara underhållning(som i detta fall). Men det jag tycker är värst, det är att blåsfiskarna tjänar pengar på skiten, bara för vi vill hata dom så mycket och går in på deras bloggar och snokar, det är det som gör att dom kan fortsätta. Jag förstår inte varför folk inte börjar mixtra lite.. Ni, vet hackar lite och ser till att det inte går att komma in på deras sidor. Tänk hysterin, delst salla ufon som inte får sin dagliga dos av idioti och fjortisförebilder som gråter när deras nagel går sönder. Tänk alla blåsfiskar som förlorar pengar och inte kan köpa sina kläder på JC iställer för på HM, eftersom ett boxarlinne kostar faktiskt 150 iställer 70 på HM.

Tänk när dom tvingas bli bleka för dom dra ner på solariumet till en gång i veckan istället för 9. Eller när dom inte har råd att köpa fondation!!! Dom skulle ju bli helt apatiska och inte visa sig på ett tag.. Men jag lovar om ni tycker denna Ide låter lockande så kommer det dyka upp ett nått fenomen att störa er på.

Ha det gött

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så stört skön gumman ,fortsätt skriva du ger mig ett gott skratt varje gång =)

2009-10-21 @ 11:50:58
Postat av: Lina Nilsson

Härligt! ska absolut göra de.

2009-10-21 @ 15:07:43
URL: http://lnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0