Seriöst.

Jag brukar tycka det kan vara rätt skönt att vara ensam. Men nu när jag är sjuk är det lite jobbigt. Jag saknar ju mamma så jättemycket när jag är sjuk, speciellt om jag har feber. Nu saknar jag Jonas asmycket. Hade velat ha honom här i soffan och bara krypa upp i hans famn och titta på en dålig film och bara mysa. Lite fjöss så där. Den där Jonas har verkligen bara stormat mina känslor och it's al good baby!  Har nog aldrig kännt mig så trygg som jag gör med honom.

Hoppas han inte blir sur för att jag lägger ut lite bilder på honom på bloggen.



 





Sen saknar jag knut asmycket, min lilla skrutt!  Han är verkligen mannen i mitt liv. Eller ja, JOnas och knut är männen i mitt liv. Och så pappa så kart! fantastiska män. Fast vet inte hur mycket man Knut är, han har ju inga bollar. Ha-Ha. Lämnade honom hemma denna vecka för jag trodde inte han skulle få så mycket tid av mig, men det är ensamt i sängen, ingen hårboll som lossar hår utan dess like. Men han är så goo!

Där avslutar jag min kärleksförklaring.

Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0