On the road again

Jaha, stressar runt och försöker packa nå vettigt ifall man skulle åka hem ikväll. När jag packar är jag hysterisk och stressad. Det flyger kläder överallt! Så den här gången försökte jag tänka annorlunda (precis som alla andra gånger) Så jag vek ner alla kläder fint i väskan. Sen kom jag på att det som låg längst ner, ska jag ha på mig så jag börjar riva i väskan igen. Och så är det kört, det slutar med att allt ligger nerknöcklat och ut och in i väskan...


Någon annan som känner igen sig?


Ha de gött

Kommentarer
Postat av: Angelica Persson

Ja jag känner verkligen igen mig :P

2009-10-22 @ 22:42:58
URL: http://angelicapersson.blogg.se/
Postat av: Lina

typiskt tjejer!

2009-10-24 @ 00:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0