Kiss och bajs ålder.

När jag var yngre tyckte jag kissochbajs humor var så omoget och äckligt och löjligt. Bara för losers. Och allvarligt, Jag kan tycka det är jävligt äckligt när folk skämtar om bajs och kiss. Igår fick jag höra att jag var i kissochbajs åldern på min blogg OCH i allmänhet. INte för att jag tror att personen som sa det, menade något nedvärderande eller elakt, snarare tvärt om. Men allvarligt, det är skillnad på kissochbajshumor och kissochbajshumor. Jag menar ni måste erkänna att jag skämtar ju om det med finess!

Jag är ju faktiskt, jag säger inte att någon får bajs i hela nöjet eller någon välter en bajjamajja(har fobi for dessa, men det an vi ta en annan gång) Jag skämtar ju om sånt som händer mig och sånt som kan hända. Jag vill vara RÅ så jag är rå. Jag lovar att alla människor har sina lik i garderoben, och mina råkar ramla ut. Jag skäms inte så mycket för jag tror ändå att jag vet vart min gräns går och om folk tycker jag går för långt så tror jag nog att dom säger till. Jag skulle ju inte skriva om sådana saker på min blogg och Facebook om jag inte hade någon mening med det. Jag vill inte vara som alla andra och skriva om min nya handväska för 200:E gången.

Appropå bajjamajjor...
Jag är livrädd så fort jag går in... Jag kan inte prata på jättelänge och jag blundar typ när jag är där inne. Tänk om någon rycker upp dörren, jag menar låsen är ju inte ens lika inbrottssäkra som alla dessa hårdplatsförpackningar till t ex lampor och knivar och sånt. Sen, tänk om nån jävla tattarunge försöker välta den när jag sitter där inne, det är min största skräck! Är det inte sånt alla tattarungar gör nu förtiden, bränner brevlåder och väälter bajjamajjor. Sen alla bakterier, som ni vet är jag hypokondrikter så överallt finns snusk. Tänk alla som som bajsar bredvid eller lite förvuxna tattarungar som har sex där inne. Jag har hört att folk dricker handspriten där inne så jag kan bara tänka mig vad dom mer gör...

Jag var så jävla kissnödig så jag fick lov att skriva om detta när jag hade det i huvudet, nu ska jag slå en drill.

Ha de gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0