Förlåt...

Har inte skrivit nå idag, ledsen för det... är precis hemkommer från en liten raggarunda. Jävligt kul att få höra lite positiva reaktioner om mina blogg irl. Jag skulle nämligen in till stan och fick skjuts med en kompis. I bilen satt en annan kompis som sa att hon älskade min blogg för den var så rolig. Tack för det.

Hände en annan grej i bilen också. Vickan som övningskörde och hennes pappa satt bredvid henne. vickan skulle berätta en rolig grej om när hon hade fått för sig att två kompisar till henne skulle få ihop det. Vi kan kalla dom kalle och Johanna eftersom Johanna vill vara anonym. Det var nämligen så att Vickan skulle tala om detta för Johanna och ropade till sig henne..

-Johanna, du ska få snopp ikväll!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH NEEEEEEEEEEEJ! JAG VILL INTE HÖRA MER! För mycket information! USCH! Det var inte Johanna som utropade detta utan vickans pappa som satt i bilen... Jag tyckte det var väldigt roligt, för kan ni tänka er själva om ni skulle vara i den situationen. För er som är i min ålder så ska jag göra ett secnario framför er... Ni sitter vid ett bord med mamma och hennes två kompisar och helt plötsligt utbruter eran mamma att hon vill ha snopp! Man börjar vrida på sig och känna sig väldigt obekväm om man man inte som jag skulle gjort...
- MEN MAMMA!! USCH! Fy, tvi tvi... jag vill inte höra.
Jag kan faktiskt också ha känsliga ämnen. Och jag kan bara tänka mig er som inte är så känsliga.

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0