BIMBOS PÅ BUSSEN

Idag åkte jag buss. Hade jag berättat detta irl så hade jag haft en konstpaus efter det där. Tänk er det igen.

Idag åkte jag buss.

Jag hatar folk som åker buss. (en till konstpaus)
Överlag så är det mest tjejer. Idominläppar, fel nyans på brunkrämen ofrivilligt kort hår(vägrar klippa frisyr utav det eftersom dom "sparar ut" eftersom det gått av av alla stark blekning(man kanske har försökt rätta till det med två teser löshår som ser ut som två snören på var sida om huvudet) För det första, Dom vägrar flytta väskan om det går på nytt folk, öven fast det är överfullt, dom ser livrädda ut för att behöva sitta bredvid nån som har lite snyggare hår, vilket är typ alla.

Två, är dom flera är det kört. Dom pratar överdrivet högt och om väldigt pinsamma saker, typ, hur fulla dom blev på det där sexpacket lättöl dom köpte för dubbla priset av "gamla stoffe" Det värsta är väl när dom vill ha så mycket plats att även fast dom är i samma sällskap så måste dom sitta på varsitt "parsäte". Detta gör att dom måste prata lite högre och lite mer än vanligt. Sen har vi det här när det är väldigt många som går av på samma ställe. Det är fullt med folk i gången och man släpper fram folk lite då och då. Idag när jag skulle gå av bussen var det en tjej som trängde sig lite framför mig för att komma av, jag tänkte väl inte mer på de och fortsatteframåt, då kommer hennes kompis (som är livrädd att komma ifrån sin BFF) och verkligen trycker sig framför mig(jag hade nästan gått förbi sättet som satt på) och hon var så sent ute så hon pressade så mycket mot mig och sin kompis att båda snubblade bakåt lite. JAG HAR BLIVIT GNIDEN AV EN SÅN DÄR LÄSKIG IDOMINSAK!! Jag kände stanken av billig parfym och hårspray.  Jag menar mellan mig och hennes kompis fanns det inte ens utrymme för en väska och så ska ghon trycka sig in där.

är dom så rädda att komma bort från deras best friend forever.. IRRITERANDE.

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0