Oj oj oj...

Förlåt att jag inte uppdaterat på ett tag.. Det har hänt mycket som jag gärna skulle vilja dela med mig av men har liksom inte haft nån lust att skriva...

Jag satt och tittade på morgonsoffan i morse. Dom har temat bloggsverige. dom två gästerna var Isabella Löwengrip aka Blondinbella och hennes kille Nils aka storstadspojken. Stackars jävel..
Blondinbella tog komandot direkt och pratade och avbröt Maluo och varje gång Nisse fick en fråga så hann han knappt börja svara fören en viss person börja kackla. Nils blogg ska ju tygligen vara en humörblogg men då har dom inte läst min blogg.

Tänkte berätta om min underbara pojkvän som gjorde bort sig rejält förra veckan. Han avslöjade att han betalade sin jobbarkompis för att få en lista över alla lägenheter där dom snygga tjejerna bodde.
Nu tänker ni nog varför jag inte flodde honom levande som en vanlig psyckobitch.. Det var väldigt intressant när han försökte komma med ursäkter som att om det bor snygga tjejer i lägenheterna så underlättar det arbetet för det finns inga gamla tavlor på väggarna. Jag försökte länga hitta nån känsla i mig att leva ut men jag tyckte bara det var roligt, självklart tycker jag inte att han borde behöva veta sånt men samtidigt ger han mig så jävla mycket bekräftelse annars och jag skulle väl säkert gjort samma sak själv. Sen förstår jag ju att han måste spela lite macho inför grabbarna på jobbet.

"Nu kommer jag få massa uppläxning på jobbet för att jag berättade detta för dig" var det sista han sa innan började sluta skämmas.

Frågade honom idag om han hade berättat för sina jobbarkompisar att han berättat att han berättat för mig.
"JA, dom slog nästan en hammare i huvudet på mig och dom tyckte jag var korkad"(nått i den stilen)

Sackarn, nu tror väl alla att han är en mansgris, men det är han inte.

Imorgon ska jag berätta något för er som kommer få er att förlåt Jonas på stört men måste göra er lite arga först.

HA det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0