ARG!

oooooh, jag är så jävla arg. Jag är fortfarande sjuk. Jag vill inte vara sjuk längre. För nu vill ja träffa jonas. Ibland kan det vara skönt att vara sjuk, speciellt när man är stressad så är det skönt med en sovmorgon utan dåligt samvete ibland.
Men va fan så här länge brukar jag inte vara sjuk.
Och nu i helgen fyller sandy år och det vill jag inte missa, sen vill jag träffa jonas men vill inte att han ska bli smittad för jag har ju samtidigt lidigt medans jag njutigt om ni fattar. Har fan hostat hela natten.
Så nu är jag så jävla förbannad, för jag är trött på detta, det blir inte ens lite bättre, eller jo, lite bättre men inte mycket. FAN!

Jag har fått nog!

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0