Min önskelista

  1. Ed Hardy Leggins.
    - Över några dagar blev jag helt kär i
    Ed hardy och jag älskar leggings, s

    å
    därför vill jag ha ett par ed hardyleggings-



  2. En bil.
    - Jag tar körkort snart då måste jag ha en tuff
    bil som matchar mitt körkort och mina leggings.




  3. Målarfärg.
    - Jag skulle behöva svart målarfärg och all
    grundfärg och sånt som man kan tänkas behöva
    för att måla sängen och skrivbordet svart.



  4. Lila lakan/Gardiner
    - Vill ha mörklila lakan och gardiner,
    gärna två uppsättningar


  5. Gymkort/träningskort
    - Måste fan börja röra på fläsket, friskis och svettis hade varit bra.


  6. Ed Hardy Linne
    - Hittade en assnyggt linne från
    ed hardy som jag också vill ha.





Uppdaterar mer sen, stirrar mig blind snart.

Ha det gött

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahahaha, vad jag skrattar...inte åt din önskelista såklart... Men åt bloggen, här har jag gått miste om något. Inte visste jag att du var så roligt.;)

2009-12-09 @ 17:50:38
Postat av: Linn

Dags för uppdatering nu Lina så jag får skratta lite.:)

2009-12-23 @ 18:26:10
Postat av: Angelica Persson

Håller med föregående talare :D

2009-12-31 @ 00:47:20
URL: http://angelicapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0